fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 24 mars 2011 20:40

Hula Hula!!


Yes säger jag bara! Imorron så kommer jag att ha min andra sovmorgon sen jag började 6:an!!

YES! En hur kunde lärarna bara ge oss en??!!! Knäppisar, nee jag skja bara men det kommer i alla fall att bli jätte skönt!  Så att jag kommer att börja, 9:05 annars så börjar jag 8:00 varenda dag  Haha det hät kommer i alla fall att bli sista inlägg idag men jag ska försöka att blogga mer imorron, ska duscha nu och cheka lite på tven, men natti natti så hörs vi imoron   Blir nog BB senare (big brother )    

Av Denina Johansson - 24 mars 2011 20:21

  Åhh herre jisses amalia vad stort!

Av Denina Johansson - 24 mars 2011 19:50

Hula Hula!


Sen tisdags så har jag haft ont i foten jag har typ en blåsa under foten så när jag går så gör det jätte ont, jag antar att jag körde för hårt i tisdags på karaten Och jag kunde inte träna igår på grund av foten, och för en stund sen så vreds min rygg till så att det värker som satan! Så det blev ingen träning idag heller. Men jag lever och jag kan röra mig så jag har gjort en del bra saker i alla fall   Och jag och mamma har rensat ett skåp med massa gamla puzzel och sånt så jag har typ suttigt och gjort puzzel i en timme  Men jag kom på nu att det står på paketet hur många puzzel bitar det är och då kunde jag ju bara ha räknat puzzelbitarna,åhh onödigt men det var endå kul   Haha jag bloggar mer snart! Jag skulle behöva en massage hahaha!

   

Av Denina Johansson - 23 mars 2011 21:31

Hula hula! Just nu så sitter jag nere i sofan, datorn är på där uppe men jag orkar inte gå upp. Jag är jätte trött! Jag har pluggat jätte lång tid och nu måste min hjärna vila ;) Ja det blir mitt sista inlägg idag men ni får vänta tills imorron, så jag natti nu :) Natti natti <3

Av Denina Johansson - 23 mars 2011 16:29

Hula Hula!


Idag var jag i skolan som vanligen och jag kom nästan försent för att jag glömde bort att det var elevensval,haha, jag kände att det var lite tomt i klassrummet  I alla fall så hade vi bad i skolan idag och det var kul. Men jag och mina kompisar hann nästan inte käka någon lunch, tjejer ni vet  Hahaha sen var det bara att springa på bild, sen SV. Sen så var dagen slut, jag har fixat några bästelningar och nu så ska jag fixa lite papper till min pärm  Jag kommer att blogga senare men inte just nu för att efter det så måste jag plugga engelska tills imorron.Vi ska ha glosförhör, så att det är bara att träna  Aaa, juste jag måste träna på franskan också, åhh rackarns! Och jag kommer inte att träna idag heller för att igår på karaten så gjorde jag illa foten så då måste jag stanna hemma  Jaja hej så länge!

 


     

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 21:46

Hula Hula!


Åhh, gash vad jag är trött asså! Träningen var hård idag! Men det är skönt, och det visar sig efter ett tag också, haha  Men nu så ska jag fixa lite vi ska nämligen bada med klassen imorron och jag måste paka ner alla grejer nu annars så kommer jag att glöma alla viktiga saker. Och det får inte hända, och så ska vi ju bada runt tio tiden och då är det enu viktigare   Haha det blir mitt sista inlägg för dagen men imorgon så kommer jag att lägga ut schema grejen som jag skrev ni kanske har sett det?? Men i alla fall nu så ska jag ladda om batterierna för att imorron är det träninge igen, fotboll! Wihuu! Länktar förutom att mina skor är för små, men men det får va, jaja natti natti på er 


     

Ovido - Quiz & Flashcards