fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 18:18

Hula Hula!


Om ni undrar vad jag har hållt på med ungäfer sen jag kom så har jag pluggat  Jag kollade på klockan nyss oh såg att den var ganska mycket så jag får plugga mer sen jag ska ju träna om ca en halv timme Jg kommer att göra ett veckans schema sen, men det kanske inte blir idag, i will see Jaja ska göra en snabb skoluppgift innan jag drar och byter om så jag får blogga mer sen, hej så länge 

      

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 12:03

Hula Hula!


Just nu så sitter jag i biblioteket vi ska vara hära halva lektionen och läsa böker och grejer  Inte mitt favo ställe direkt asså, jag gillar inte att läsa så mycket men det händer att jag gör det ibland. Men men inte mer just nu för att om min lärare kommer så kommer jag att bli halshuggen men jag bloggar mer när jag kommer hem, hej så länge    

Av Denina Johansson - 21 mars 2011 21:41

Hula Hula!


Mormor, morfar och min kussin käkade middag här men jag han inte att säga det för att det ända som jag tänkte på var: mat,mat, mat Haha, jag är i alla fall inte så trött men jag ska borsta nötterna och vara redo för sängen Jag ska kolla på bigbrother och då så ska jag vara redo  Min mormor och morfar och min kussin faktiskt ska sova här. Mormor och morfar drar till spanien imorron och mamma ska köra dom, så då ska dom sova här  Och min kussin blir också kvar hon ska ändå inte jobba imorron så då får vi lite extra tid med henne Jaja jag har inte så mycket mer att säga nu, men det här blir med sista inlägg idag men jag kommer att blogga mer imorron, så god natt på er så länge, nu ska jag ladda för bigbrother 

          

Av Denina Johansson - 21 mars 2011 19:43

Hula Hula!


Äntligen ska vi käka! Det tog ju ett tag kan man ju säga  Vi brukar äta runt sex tiden men eftersom att vi har spanskt blod i oss så kan vi hålla ut väldigt lång tid  I spaninen käkar men run 23 - 00 på natten, nej men nu så ska jag gå ner och hugga i! Ses sen 

      

Av Denina Johansson - 21 mars 2011 15:03

Hula Hula!


Ska strax dra till gitarren så jag kommer att skriva mer sen efter jag har gjort miljontals saker som jag inte tänker skriva om nu för att nu så har jag inte den tiden! Hej så länge 


:D

Av Denina Johansson - 20 mars 2011 14:50

Hula Hula!


Yes! Vi van!   Men jag hade fel om en sak och det var det att det var bara vårt lag som skulle köra mot varan så det var lixsom bara en rolig grej som vi skulle göra med laget 

Men i alla fall så van mitt lag, vi hade delat upp hela laget i tre olika delar och den delaen jag va i van  Så det var ju kul! I alla fall så ska jag hem till mamma men innan det så kommedet hem lite folk till pappa och käka lite, men jag bloggar senare, puss och hej 

      

Av Denina Johansson - 20 mars 2011 07:52

Hula hula! Godmorgon på er allihoppa! :) Just nu så sitter jag i bilen på väg in till södertälje för att det är där matcherna kommer att hållas, ja eller cup? ;) Men i alla fall så får vi se om jag bloggar under dan annars så bloggar jag säkert när jag kommer hem :) hej så länge och önska mig lycka till! :D

Av Denina Johansson - 19 mars 2011 17:03

Hula hula! Nu får det bli en mobilblogg, igår så var det värkligen sjukt kul kommer aldrig att glöma den dan :) jag var i alla fall jätte trött och idag så var vi tvungna att gå upp jätte tidtigt! :/ jobbigt... Och just nu så gör jag inte så mycket?? Vi ska snart köpa mat, men jag bloggar mer senare om jag orkar? Jag tänkte lägga mig tidigt idag efter som att imorron måste jag upp kl 7. Jag ska ju ha den där beach cupen som jag skrev om :) jaja det var allt just nu, hej så länge ;)

Ovido - Quiz & Flashcards