fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 18 mars 2011 16:32

     

Av Denina Johansson - 18 mars 2011 16:22

Hula Hula!!


Jisses vilken vecka men nu är det äntligen fredag och jag ska snart ta bussen till salen och möta Hani och Abbe  Sen ska vi gå upp till skolan och ha festen för dom yngre som ni kanse har sett på ett schema?  Men jag försökte att blogga från bussen idag när jag var på väg hem men mobilen vill inte samarbeta!  Aa så det gick inte men jag ska i alla fall alldeles strax dra, så jag blogga mer senare men jag kanske mobilbloggar något där? Men det får vi se  

Jaja hej så länge  

Av Denina Johansson - 17 mars 2011 21:32

Hula Hula!


Aaaahh = gäspar i mitt huvud   Nej men med det ville jag bara säga att det här blir mitt sista inlägg för dagen och jag är lässen för att det inte har blivigt lika mycket bloggande som det brukar, och imorgon så ska jag försöka att blogga mer, men nu ska jag snart sova natti natti på er allesammans  

  

Av Denina Johansson - 17 mars 2011 21:05

 

Mycket träning men det känns tip topp   Och vad kul det ska bli imorron när vi ska hen en liten ''fest'' för dom yngre, länktar  

Av Denina Johansson - 17 mars 2011 20:45

Hula Hula!


Just nu så sitter jag med mitt lilla kvällsmål  Danio och ett glas saft! Det kändes jätte skönt att träna som det alltid gör när man har tränat tycker jag,haha man känner sig så nöjd med sig själv, tycker jag alltså   Men nu så ska jag fortsätta att käka, hej så länge bloggar ett inlägg sen  

     

Av Denina Johansson - 17 mars 2011 18:24

Hula Hula!


lässen för att jag inte bloggat något idag, men när jag kom hem så såg jag att mattan typ var skit skitig och då damsög jag och så började jag städa  Sen så drog vi till stallet där red min syrra och vi åkte iväg och handla, sen så hämtade vi min syrra käka på max och nu så sitter jag hemma och ska snart träna, så jag måste byta om nu men vi hörs sen, hej hej  


  

Haaaaa ja!

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 20:57

  Nu blir det läggdags för mig jag är väldigt trött kan jag ju lungt lova och imorron så är det träning igen så nu är det bara att ladda baterierna, natti natti på er  

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 19:24

Hula Hula!


Föe en liten stund sen så kom jag hem från fotbollen. Det gick inte super bra idag det kunde ha gått bätre men det får jag ta igen på söndag när det är cup  Jag kom hem duscha, drack lite te och nu så måste jag träna på engelskan så jag bloggar mer senare   hej så länge!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards