fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 26 mars 2011 17:10

 

 

Av Denina Johansson - 26 mars 2011 16:55

Hula Hula!


Jag, mamma och pauline ska alldeles strax bort och äta med Alf, så vi är bara hemma och gör oss iordning lite gran  Men en liten påminlse bara glöm inte att släcka en timme idag!!! 

Det är väldigt viktigt jag ska göra det och jag tycker att ni också kan vara med att bidra!

20.30 - 21.30 Bloggar mer senare  Hej hej! Här pärlorna jag köpte, lite bas grejer. Det var så himla billigt!!


Jag köpte också ett par tights på kaphal  

Av Denina Johansson - 26 mars 2011 13:33

Hula hula! Just nu så sitter jag i bilen på väg in till sikla för att lämna min broscha på jobbet ;) fast det är ju mamma som kör så klart ;) efter det så drar vi in till stan :) jag ska till en butik på högalidsgatan sen så ska vi in till stan stan :) ja jag har inte så mycket att säga just nu men jag bloggar senare, hej hej :)

Av Denina Johansson - 25 mars 2011 21:48

Hula Hula!


Sista inlägget idag är jätte trött men imorron ska jag sova ut lång lång tid Men imorron så ska jag mamma och syrran in till stan, jag ska köpa lite grejer till mina smycken som jag gör men vi ses imorron på bloggen, natti på er 

    

Av Denina Johansson - 25 mars 2011 21:14

Hula Hula!


Tjena mittbena!  Efter skolan idag så drog jag och mamma till skhlm, mamma hade lagt undan ett par skor som hon skulle hämta. Efter det så drog vi till nya Öb i kungenskurava och vi kom ut med runt, hmm........ 4-5 kassar.....Sooo mamma och dood style asså 

Lite grejor till moi 

   Lepsylen ska jag pimpa imorron stror jag, men vi får see??  

Av Denina Johansson - 25 mars 2011 20:42


Mamma var i stan igår och då passade hon på att köpa lite mer pocky  Men det var bra för att mina var ju endå slut...haha  Men när vi köpte senast så fanns det bara choklad och jordgubb men igår så sa mamma att det fanns en nederplan också,och där fanns det ju mycket mer. Och då hittade hon: litchi och blåbär smak och den var mer krämigare, det fanns också jordgubb med kräm och utan finns det  och det som var bra med den mer '' krämiga '' var det att det var liksom frukt bitar på själva pinnen, *mums* Och mamma köpte också choklad som ni kan se där uppe  Hej så länge! 


För er som inte vet vad litchi är så är det en frukt, så här ser den ut  

 

Av Denina Johansson - 25 mars 2011 20:17

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på let´s dance på tv 4   Fast just nu är det reklam... Men i alla fall så har det varigt en chillig dag, det var jätte skönt att ha sovmorgon!   Jag har inte så myckt att bäretta just nu men jag kommer att blogga mer undertinden jag kollar. Hej hej!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards