fruktkungen

Alla inlägg under januari 2011

Av Denina Johansson - 1 januari 2011 20:57

Hula Hula!


Så synd att bloggarna inte gick vidare,det var så nära att bella tog nyckeln,och tyra var jätte duktig men foki var lite seg med att låsa upp låset tycker ni inte det också.Och foki var jätte nära nu på slutet,men men dom var jätte duktiga,tycker inte ni det??  Ha det gött.Jag ska i alla fall fortsätta kvällen med att kolla på mamma mia när fortet är slut  

     

   

Here are the bloggers  


Av Denina Johansson - 1 januari 2011 19:12

Hula Hula!


Igår så var jag hos min morbror sonny och firade nyår,det var kul,vi sjöng singstar,ja eller jag sjöng inte men det var kul att höra på när dom andra sjöng,om jag ska ersänna så ryckte det faktist i mina läppar  Ja,vi hade trevligt,åt och hade det gött,det fans inte så mycket men kunde göra men det var trevligt en då  Sen när det var daxs för tolvslag så gjorde vi det där med vindrovorn,jag vet inte om ni brukar göra det?Men jag kan bäretta hur det går till.Man ska ha 12 vindrovor i ett glas och sen när 12 slaget kommer på tv ni vet? ``Ring klocka ring``?Och så hör man klock slagen på tv,då ska man hinna få ner alla vindrovor i sin mage innan det andra året börjar.Så nästa år kan ni ju pröva det här, jag hann det här året så det var kul.Efter det så gick alla till parkeringen och där tände pappa och sonny på sina stora raketlådor som var 4,5 min långa,jätte fina.Jag kunde inte ta kort för att det snöade jätte mycket och jag ville inte att min kamra sulle gå sönder,men jag ska försöka att ficksa en video till er senare  Och så smälde jag och pauline våra grejer som pappa fixat till oss.Jag har nog världens bästa pappa Men efter det så åkte vi hem för att vi var as trötta!Jag vet inte om ni såg det men jag bloggade faktist när tolvslaget precis va och önskade alla ett gott nytt år  Och det var mitt första inlägg det här året.Men sluta inte att läsamin blogg  


Nu om 15 min så ska jag och min syrra kolla på fongarna på fortet,missa inte det på tv4 kl20.00

Det är bloggarnas tur att tävla.Det är foki,paow,blondinbella och tyra,missa inte det  


    

                    

                       

                      

!

Av Denina Johansson - 1 januari 2011 00:05

Gott nytt år!!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards