fruktkungen

Alla inlägg under januari 2011

Av Denina Johansson - 26 januari 2011 18:05

Hula Hula!

Jag är klar med allt och efterrätten är i frysen så är det bara att vänta in gästerna   

  

    


Av Denina Johansson - 26 januari 2011 15:30

Hula Hula!


Föe ett tag sen så kom jag hem ifrån mataffären,jag handlade lite grejer till min middag idag,så det gjorde jag direkt efter skolan  Så att jag tänkte börja med efterrätten nu!Ha det bra bloggar mer om detta senare!

  

Av Denina Johansson - 25 januari 2011 20:58

Hula Hula!

Jag kom hem från träningen för ett tag sen och jag har inte dushat en men jag ska hoppa in i dushen när jag är klar med det här inlägget.Imorron så kommer mikan att plinga på mig kvart i åtta så att vi kan gå tillsammans upp till ishallen.Vi ska nämligen åka skriskor imorron i tre timmar och lära oss om isvak,fast då kommer jag att missa elevensval och franskan men det kommer jag att snabbt ta igen med mammas hjälp Jag har inte så mycket mer att säga men jag har tllvärkat lite nya grejer till mitt märke som jag håller på med.Juste imorron så är det min```halv åtta hoss mig middag´´ så det måste jag planera  innan jag går och hoppar ner i bingen  Jag säger god natt nu och bloggar mer imorron så ni får veta lite mer om min middag,mmm ska bli rackarns gott!

God natt på er alla läsare  


                                    

Av Denina Johansson - 25 januari 2011 18:37

Hula Hula!


Nu så ska jag träna träna och träna,har nyss ätigt en god halv åtta hoss mig middag och idag så var det mammas tur  Mycket gott!Jag bloggar mer när jag kommer hem för att nu så måste jag byta om,man vill ju inte komma för sent!


   

Av Denina Johansson - 24 januari 2011 22:46

Hula hula!Idag så har jag faktist tappat en tand, jätte ruligt ;) jag tugga tughumi funkar bra i alla lägen ! Det var endå skönt att den lossna för att för ett par dar sen så tugade jag tugumi och då delades en bit av tanden och det var obehagligt, men den biten försvann när jag höll på att vicka med tungan :D Haha så kan det gå! Idag så har vi haft halv åtta hoss mig gär hemma och det betyder att vi ska göra en varsin middag som man sen sätter betyg på :) och idag så var det min syrras tur och det blev lyckat, imorron mammas tur och på onsdag min tur! Undra vad priset blir??? Jag har inte så mycket mer att säga nu förutom att jag bara mobilbloggat idag det är derför jag inte har lagt ut några bilder på bloggen. Nu så ska jag i alla fall sova natti natti på er allesammans :)

Av Denina Johansson - 24 januari 2011 10:57

Hula hula !Just nu så sitter vi i klassrumet och kollar på film. Jag hoppas på lunch snart men vi kommer säkert att ha en lektion till inann vi får lunch men jag hoppas inte det, vi har redan haft tre lektioner på morronen, jaja bloggar mer senare ;)

Av Denina Johansson - 23 januari 2011 22:27

Hula Hula!


Maten var skit go och mormor och morfar har gått.Jag börjar käna mig lite trött så jag ska hoppa ner i bingen snart.Om jag ska samman fatta den här veckan så har den varigt grym och imorron så börjar skolan inte direkt vad jag har saknat efter den här veckan.Och ja som sagt så är det rubriken som seger allt om detta inlägg,ha det bra  


                            

      I mina drömmar...

Av Denina Johansson - 23 januari 2011 17:19

Hula Hula!


Nu så har äntligen mormor och forfar anlänt.Jag är jätte hungrig och hoppas på att få något i magen snart,vi ska käka curry tror jag och det kommer att sitta jäkligt bra,bloggar mer later  


Ovido - Quiz & Flashcards