fruktkungen

Alla inlägg under januari 2011

Av Denina Johansson - 11 januari 2011 17:11

Hula Hula!


Snabba leveranser kan men ju lungt säga asså,det jag bästelde i går tror jag är redan här  

 

    


Av Denina Johansson - 11 januari 2011 07:36

Hula Hula!Jäkligt stolt över mig själv, jag studsa upp ur sängen när den var tjugo i sju :) Och jag var klar tjugo över ;) Fett balt asså, men jag har bara ett problem... Jag är jätte raslös vad ska jag göra?!Jag får väll bara vänta tills det är dags att gå antar jag. Men jag ska passa på att säga grattis till min kompis som fyller sexton år idag ;) GRATTIS! Jag kommer kanske att blogga under dagen, hej då ;)

Av Denina Johansson - 10 januari 2011 21:09

  

Lite sommar och vår saker,nu kommer jag att ha en helt ny garderob!  hahaha!

Av Denina Johansson - 10 januari 2011 18:39

Hula Hula!


Okej,okej I know...Jag har shoppat lite till,men det var ju faktist saker som jag behövde,en del i alla fall... 

 

      

Dom två sista sakerna kanske inte var så viktiga...Men skidbyxor och fotbolls skor var viktigt  


Av Denina Johansson - 10 januari 2011 15:47

Hula Hula!

Jag tänkte bästella den här:

  

Men gissa vad?Man kunde bara bästella innom USA!Korv rumpa!  

Av Denina Johansson - 10 januari 2011 15:39

Hula Hula!


Det här är bästelt!

   

Lite grejer till mina fimo projek!

Idag:

Idag så har jag varigt hemma hela dan,vi skulle ha börjat skolan men vi hade en studiedag direkt efter lovet...skumt?Men jag har bara varigt hemma och slappat gjort lite fimo,medans min syrra är ute och shoppar med min mormor.Vi får alldtid shoppa med mormor ett par dagar innna våra födelsedagar,nice.Men mamma kommer snart hem från jobbet då ska vi åka till skhlm för att köpa fotbollsskor till mig,saknar träningarna bajs mycket,ska ni veta!  Men ha det bra en så länge!

Av Denina Johansson - 9 januari 2011 23:39

  

  

Det blev faktist en ganska stor hög som jag inte vill ha!


Av Denina Johansson - 9 januari 2011 22:08

Hula Hula!

Här om dagen så gjorde jag och min syrra en enorm snölampa utan för vårat hus  Min brosha,mamma,pauline och jag tog bort nästan allt snö som låg på vårt ``triangen`` tak som vi har på framsidan och la det på en hög,ganska stor faktist ,lite hål och vermeljus gör susen!  

    

Nu så ska jag rensa min garderob,så himla rörigt där i asså  


Ovido - Quiz & Flashcards